Thursday, December 23, 2010

♥ Merry Christmas ♥ : :

 We wish you all a beautiful, joy-filled Christmas and a very Happy New Year!
 I'll be taking a few weeks off to celebrate with my family and to settle into our new home (yes, we are moving!!)  
Until then -- lots of love from Potter County,
 Maureen and family

6 comments:

  1. Merry Christmas Maureen to you and your family too!

    Wishing you all the best over the Holiday season and with your move!!! Exciting!

    Happy New year too!!

    ReplyDelete
  2. Merry CHRISTmas and congratulations on your new home!

    <><

    ReplyDelete
  3. At Petals world School, we transform ways of learning into a methodology of relevance. As a child, learns in many ways - questioning adults, collaborating with peers, and experiencing the world through his or her unique perspective.

    ReplyDelete
  4. كيفية تنظيف الغرفة من الأتربة تعتبر طريقة تنظيف الغرفة من الأتربة من الأمور الهامة التي يجب معرفتها عند تنظيف الغرفة ولكن يجب التخطيط لها لإتمام المهمة في أقصر وقت. تخلص من الفوضى المنتشرة حول المنزل لتنظيف الغبار بسهولة وفعالية. ارتداء الملابس الواقية: بالنسبة لمن لديهم حساسية من الغبار ، يجب عليهم ارتداء أقنعة واقية لأنفهم وفمهم ، وتغطية أعينهم بنظارات واقية لمنع دخول الغبار. هز الوسائد والشراشف والسجاد: لإزالة الغبار ، يجب إزالة أكبر قدر ممكن من الغبار من أغطية الوسائد والكراسي والأثاث الآخر. ابدأ عملية التنظيف من الأعلى: نظف الغبار من المنزل من أعلى إلى أسفل ، ومن هناك يفضل تنظيف المصابيح ومراوح السقف ، لأن الأتربة سوف تتساقط ، ويتم ذلك في قطعة واحدة. قطعة قماش مبللة نظيفة. لتنظيف الجدران والأبواب: اغمس قطعة قماش نظيفة في الماء.
    شركة تنظيف والتي هي افضل شركات التنظيف علي الإطلاق ، والتي تقدم خدمات نظافة عامة ، خدمات شاملة للمنزل والفلل والبيوت ، سيدتي الفاضلة هل تعانين أثناء تنظيف المنزل من ضيق الوقت وعدم كفايتة نظراً لإنشغالك بامور اخري أو نظراً لانشغالك بعملك أو حتي لصعوبة تنظيف منزلك لكبر المنزل
    تقدم شركة ابرار خدمات التنظيف
    شركة تنظيف

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment!

If you are a no reply or an anonymous commenter, I will be sure to respond to your comment right here - so please do check back!